Tomasz Lis-Wyczółkowski

Szkoleniowiec, koordynator działu Szybkiego Angielskiego. Socjolog z zamiłowania i pedagog z potrzeby. Pasjonat neuropedagogiki i efektywnych sposobów nauki, marzący o rewolucji w polskim systemie oświaty.  Amator pstrykania zdjęć, sportowiec, miłośnik adrenaliny i szybkich samochodów 😉 Uwielbia podróżować i oglądać dobre filmy. W wolnych chwilach podziwia sztukę współczesną (choć nie do końca zawsze ją rozumie). Krakus, lokalny patriota, a przede wszystkim niepoprawny optymista, gaduła i marzyciel, który uwielbia być wśród ludzi.

Joanna Królikowska-Rajchman

Metodyk i Trener języka angielskiego metodą Colina Rose. Absolwentka
2 kierunków studiów: Anglistyki na Uniwersytecie Pedagogicznym
i Amerykanistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz stypendystka
St. Patrick’s College w Dublinie. Posiada 20 letnie doświadczenie
w nauczaniu języka angielskiego, które zdobywała w Polsce i za granicą.

Nauczała wszystkie grupy wiekowe na wszystkich poziomach zaawansowania na kursach indywidualnych i grupowych, zarówno w szkołach językowych, jak i polskich i zagranicznych firmach. Od lat pasjonuje się metodami nauczania, pracowała m.in. w systemie Sita, metodą Callana i na licznych kursach biznesowych. Od ponad 9 lat specjalizuje się w Metodzie Colina Rose, a praca zarówno w charakterze metodyka, jak i nauczyciela sprawia jej wiele radości i satysfakcji.

Jako metodyk czuwa nad wysokim poziomem nauczania języków obcych w Instytucie Engram: zarządza kadrą trenerską, prowadzi szkolenia dla trenerów i pisze programy szkoleniowe. Wspiera naszych kursantów w trakcie procesu uczenia się i pomaga w rozwiązywaniu rozterek językowych. Nieustannie się rozwija i bierze udział w licznych konferencjach metodycznych, kongresach, szkoleniach i webinariach z zakresu nauczania języka angielskiego osób dorosłych oraz nowych trendów i technologii w nauczaniu. Zebrane doświadczenie pomaga jej w tworzeniu nowatorskich narzędzi usprawniających proces nauczania.

Jest optymistką, która swoim uśmiechem i energią zaraża większość swoich kursantów, pomagając im przezwyciężyć barierę językową. Potrafi skutecznie zachęcić uczniów do nauki, nawiązać z nimi doskonały kontakt. Wierzy, że każdy może się nauczyć języka angielskiego.

Marta Kwaśniewska

Trener języka angielskiego metodą Colina Rose. Ukończyła studia magisterskie z filologii angielskiej i kontynuuje pracę naukową na studiach doktoranckich z dziedziny językoznawstwa. Regularnie poszerza swoje umiejętności na szkoleniach międzynarodowych m.in. w Chinach i we Francji. Posiada doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, jak i biznesowego.
Swoje osiągnięcia prezentuje na krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych, jak również publikując artykuły w uznanych czasopismach naukowych.Cierpliwa i wyrozumiała, ale kiedy trzeba, również stanowcza i wymagająca. Lubi podejmować wyzwania i zachęca do tego innych. Nie znosi nudy, a adrenalinę dostarcza sobie dźwigając ciężary i wspinając się po górach. Wielbicielka dalekich podróży i natury. Rozwija swoje umiejętności na studiach doktoranckich z zakresu językoznawstwa, gdzie przygotowuje publikacje naukowe. Posiada doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, jak i biznesowego. Pasjonatka Metody Colina Rose.

Paulina Grzybek

Trener języka angielskiego metodą Colina Rose. Od 2015 roku uczy języka angielskiego dorosłych i dzieci. Prowadzi zarówno kursy grupowe, jak i indywidualne, na różnych poziomach zaawansowania. Posiada doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego i biznesowego.

W Instytucie Psychologii UJ zdobyła gruntowną wiedzę psychologiczną, którą umiejętnie potrafi zastosować w praktyce podczas uczenia. Dzięki swojemu wykształceniu potrafi znaleźć sposób na zmotywowanie każdego ze swoich kursantów. Interesuje się metodami efektywnej nauki. Bierze udziału w licznych webinariach dotyczących nauczania języka angielskiego osób dorosłych oraz nowych trendów w nauczaniu. Podczas swoich zajęć ciągle wprowadza nowe techniki, aby osiągać jak najlepsze efekty uczenia. W 2017 zdała certyfikat CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages), tym samym potwierdzając swoje umiejętności językowe i dydaktyczne w zakresie uczenia języka angielskiego.

Pasjonują ja podróże i aktorstwo. W 2016 ukończyła Lart Studio w Krakowie. Doświadczenie, które zdobyła na scenie i w podróżach pomaga jej poprowadzić zajęcia w sposób kreatywny i intrygujący.

Zawsze szuka nowych wyzwań i do tego samego motywuje swoich kursantów. Uwielbia wszelkiego rodzaju aktywność fizyczną: zimą jeździ na nartach, wiosną chodzi po górach, latem żegluje po mazurskich jeziorach, a jesienią uprawia acrojogę.

Ma przekonanie, że skuteczna nauka języka angielskiego to nauka poprzez zabawę, doświadczenie i eksplorację swoich możliwości w życzliwej atmosferze.

Marcin Dworak

Trener języka angielskiego metodą Colina Rose. Ukończył filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz  filologię angielską ze specjalizacją tłumaczeniową na Uniwersytecie im. Jana Długosza w Częstochowie.

Posiada wieloletnie doświadczenie w nauczaniu kursantów w różnym wieku i na każdym poziomie zaawansowania. Nauczyciel z pasji, którego motywacją jest pomaganie innym w osiąganiu celów językowych. Kocha rower, bieganie oraz pływanie. Jest zapalonym podróżnikiem ze szczególnym sentymentem do gór. Uwielbia literaturę faktu i książki psychologiczne. W wolnych chwilach uczy się hiszpańskiego, gra na gitarze klasycznej oraz rozmyśla o życiu.

 

Katarzyna Pomykała

Trenerka języka angielskiego metodą Colina Rose. Ukończyła studia magisterskie na Akademii Pedagogicznej w Krakowie na kierunku filologia angielska. Interesuje się nowymi metodami nauczania oraz sposobami efektywnej nauki. Wyrozumiała i cierpliwa, ale zarazem wymagająca. 

Brała udział w wielu kursach i szkoleniach dotyczących nauczania języka angielskiego, tłumaczeń, pracy w grupie oraz motywacji.

Jako lektor języka angielskiego pracuje od 2007 roku. Uczy osoby na wszystkich poziomach zaawansowania: dzieci, młodzież i dorosłych. Prowadzi zajęcia grupowe oraz indywidualne z zakresu ogólnego angielskiego, ale również angielski biznesowy czy techniczny.

Cały czas udoskonala swoje zajęcia oraz materiały dydaktyczne.

Tydzień bez sportu to dla niej tydzień stracony. Lubi wyzwania i nie umie usiedzieć w domu – jeśli akurat nie ma jej w pracy, to pewnie jeździ na rowerze lub na nartach.